Omstart

Både kost o träning fallerat så nu är nya tag som gäller. Inget speciellt träningsschema till en början utan planera in vecka för vecka vilka dagar jag ska köra o sen vad. Får gärna bli korta pass men lite oftare så att jag får in det igen. Kosten ska jag utgå från alla mina olika kostscheman tänkte jag. 1 vecka i taget m ett o sen byte. Skiljer ju inte jätte mkt men en del så för variationen o för att jag måste komma in i det igen. Men kommer inte vara helt strikt. Imorgon har barnen önskat sig fiskpinnar o stuvadspenat så då blir det torsk o stuvad spenat. Viktnedgång är inget mål så som schemana är utformade  så därför kan jag lägga t lite annat i bland för den där hållbara livsstilen.  Däremot blir det en viktkontroll imorgon för att ha koll. Har ju hållt vikten bra innan dessa veckor iaf. Så att följa schema som grund är bara för att bryta ovanor för handlar mest om att jag ätit lite för mkt sötsaker lite för ofta i 2 veckor… 

I detta nya så blev det idag en morgonpromenad m grannen o sen 2×10 marklyft som uppvärmning sen 5×5 följt av höftlyft o raka mark 3×10. 

I kväll väntar mat o efterrätt av äldsta dottern i hennes kompis. Potatisgratäng m kyckling o chokladpudding o hallonpannacotta t efterrätt. 

#följdindröm 

Skicka kommentar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *